Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim.
  • Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) i komunikatywna angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym Windows i MS Office.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i podejście proklienckie.
  • Organizacja pracy, motywacja i efektywność działania.
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Elastyczne godziny pracy (system zmianowy).
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Lublina.
  • Szkolenie wdrożeniowe.
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.