EWT Automotive Polska Sp. z o.o.
Konsultant Call Centre Działu Business Development
Miejsce pracy: Ołtarzew, ul. Poznańska 343
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi:
  • Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów
  • Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.
  • Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta
  • Współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części, oraz działu handlowego
  • Badanie satysfakcji Klienta
Nasze oczekiwania:
  • Zdolności w relacjach interpersonalnych
  • Komunikatywność 
  • Otwartość na nowe zadania i chęć nauki
  • Umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami IT
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre
W zamian oferujemy:
  • Pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu
  • Możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań
  • Prywatną Opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
  • Świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych
  • System płatnych poleceń pracowniczych
  • Strzeżony parking pracowniczy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.