Konsultant Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi;
  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia;
  • Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów; 
  • Zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań; 
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy.
Czego oczekujemy?
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta; 
  • Wysoka kultura osobista;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań.
Co oferujemy?
  • praca w dynamicznej w spółce z branży software liczącej ponad 600 osób
  • możliwość udziału w inicjatywach i projektach ogólnofirmowych
  • dofinansowanie do MulitiSport i MultiLife
  • dofinansowanie szkoleń i studiów
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do okularów
  • program wsparcia dla pracowników Wellbee
  • nagrody za 14-dniowy urlop (dotyczy umowy o pracę)
  • bonusy świąteczne, premie uznaniowe
  • podwyżki w zależności od wyników pracy
  • nagrody za zatrudnienie poleconego kandydata
  • wyprawka dla dziecka
  • wydarzenia dla rodzin pracowników
  • elastyczne godziny i możliwość pracy zdalnej
  • imprezy integracyjne, wspólne akcje sportowe
  • budżet na wspólny lunch zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.