Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1999 roku, od początku naszej działalności powstało już ponad 80 sklepów stacjonarnych KAKADU ZOO, zlokalizowanych w popularnych centrach i parkach handlowych oraz sklep internetowy. Przez ten czas staliśmy się liderem branży zoologicznej w Polsce. Nie zwalniamy tempa i każdego roku otwieramy nowe sklepy. Jesteśmy nie tylko przyjaznym miejscem zakupów, ale też każdego dnia staramy się być jak najlepszym miejscem do pracy i rozwoju dla naszych pracowników.

Zwierzaki są dla nas najważniejsze, dlatego dbamy o to, żeby wspierać świadome wybory naszych klientów. Współpracujemy również z wieloma Towarzystwami Opieki nad Zwierzętami, schroniskami oraz instytucjami, które dbają o dobro bezdomnych i potrzebujących zwierzaków. Zwierzęta towarzyszą nam w codziennej pracy i to nie tylko w naszych sklepach… nasze biuro zamieszkują Rasco i Sheriza, dwa adoptowane przez nas kociaki.

Każdego dnia już ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszej firmy. Nasz zespół to ludzie pełni zaangażowania, pasji, miłości do zwierząt oraz przede wszystkim otwarci na zmiany i chętni do tego, aby się rozwijać. Wspólną pracą osiągamy założone cele.

Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Biała Podlaska, PH Karuzela Bialska

Zadania:

  • bezpośredni wpływ na budowanie zespołu
  • zarządzanie zespołem i motywowanie do realizacji założonych celów
  • rekrutacja i rozwój członków swojego zespołu
  • analiza danych, kontrola kosztów sklepu
  • wdrażanie i egzekucja działań sprzedażowych
  • planowanie czasu pracy zespołu
  • wykonywanie inwentaryzacji sklepu
  • odpowiedzialność za przestrzeganie standardów Marki
  • wsparcie kierownika regionalnego

Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 5 osób, niekoniecznie w branży retail
  • świadomość biznesowa i doświadczenie pracy ze wskaźnikami
  • wysoka koncentracja na realizacji postawionych celów
  • umiejętność analizowania danych i wyciągania trafnych wniosków
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • pozytywne nastawienie do pracy ze standardami Marki
  • komunikatywność i praca w obsłudze Klienta
  • chęć do poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta w nowoczesnym kanale detalicznym
  • otwartość do podejmowania wyzwań i gotowość na zmiany
  • wysokie poczucie estetyki, dokładność i dbałość o szczegóły 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • zniżkę na cały asortyment dostępny w naszych sklepach
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Twojego sklepu
  • szkolenie, które wprowadzi Cię w świat KAKADU
  • przestrzeń do realnego wpływu na rozwój Sieci
  • ambitne wyzwania i rozwój zawodowy
  • przyjazną atmosferę i wsparcie Zespołu
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma SUPER ZOO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez nas w celu prowadzenia procesu rekrutacji. Pani/Pana danych nie będziemy udostępniać innym odbiorcą. Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Zgodnie z przepisami przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo dostępu do danych i ich sprostowania oraz ich przeniesienia. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Informujemy również ze Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922, z późn. zm.)”.