LARIX S.K.A. - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 25 lat w branży outdoorowo-sportowej.

Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, K2, BCA, Silvini, Killtec, Protest, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Super Natural, Buff, Leatt, BBB, Trezeta. Właściciel marki Viking.

 

Poszukuje obecnie kandydata/tki na stanowisko:

Junior Key Account Manager
Miejsce pracy: Buczkowice koło Bielska-Białej.

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile wdzianie kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia, AWF).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży b2b.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.
  • Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych sprzedażowych.
  • Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.
  • Pro aktywność – inicjatywa w poszukiwaniu rozwiązań i nowych możliwości biznesowych.
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem.
  • Autentyczne zainteresowanie sportem (outdoor, runing, bike, ski).
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami: utrzymywanie regularnego kontaktu, zrozumienie potrzeb i celów biznesowych klienta, dbanie o satysfakcję i lojalność klienta.
  • Rozwój współpracy z aktualnymi oraz nowymi klientami: identyfikacja nowych możliwości biznesowych, negocjowanie umów, cen i warunków współpracy.
  • Koordynacja wewnętrzna: współpraca z innymi działami (marketing, logistyka, produkcja, obsługa klienta), dopilnowanie, aby firma wywiązywała się z ustaleń, raportowanie wyników i postępów do przełożonego.
  • Analiza i raportowanie: analiza sprzedaży i wyników finansowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie prognoz i strategii rozwoju współpracy.
  • Miękka windykacja: monitorowanie terminowości płatności, przypominanie klientom o zbliżających się terminach faktur, prowadzenie skutecznych rozmów w przyjaznej atmosferze, wspólne poszukiwanie rozwiązań w przypadku opóźnień.
Oferta:
  • Współpraca w oparciu o umowę B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Oferowane narzędzia – samochód (skoda Octavia z automatyczną skrzynią biegów), komputer, telefon komórkowy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, jak również rozwoju pasji i zainteresowań ukierunkowanych na sport.
  • Specjalne zniżki na nasze produkty.