People make places
Helpdesk Operator
Miejsce pracy: Warszawa
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

www.pl.issworld.com
Główne obowiązki:
  • Aktywne wsparcie działań biurowych 
  • Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura 
  • Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników 
  • Przygotowywanie powiadomień dla pracowników 
  • Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura 
  • Aktualizowanie listy pracowników 
  • Przygotowywanie poradników dla nowych pracowników i osób podróżujących służbowo 
  • Organizacja małych imprez
  • Zarządzanie zamówieniami na catering konferencyjny
  • Zarządzanie salami konferencyjnymi
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
  • Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do pracy pod presją czasu
  • Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
  • Umiejętność oceny i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
  • Pozytywne nastawienie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym​ środowisku
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.