People make places
Helpdesk Operator
Miejsce pracy: Wrocław
Główne obowiązki:
  • Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
  • Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
  • Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
  • Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
  • Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
  • Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Komunikowanie się z globalnymi zespołami, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
  • Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (poranna, popołudniowa - zdalnie, nocna- zdalnie) (8-16, 16-24, 24-8​)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do pracy pod presją czasu
  • Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
  • Umiejętność oceny i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
  • Pozytywne nastawienie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w systemie hybrydowym (8-16, 16-24, 24-8​)
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym​ środowisku
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.