Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu,
  • Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat,
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów,
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta,
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu,
  • Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
  • Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem.
Wymagania:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane,
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1),
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość,
  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole,
  • Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki,
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office,
  • Praca zmianowa: Pon - Pt 8:00-16:00/11:00-19:00 i weekendy 9:00-17:00,
    Praca 5 dni w tygodniu oraz tylko 3 dni weekendowe w miesiącu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z CRM.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie na pełny etat lub część etatu,
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.