Doradca Klienta – obsługa posprzedażowa
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Telefoniczna i internetowa obsługa zapytań Klientów dotyczących produktów i usług
- Rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja napraw i reklamacji
- Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Przyjmowanie zamówień, obsługa zwrotów, udzielanie informacji o produktach
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i lojalności Klientów poprzez sprawne rozwiązywanie spraw
- Praca z systemami CRM i innymi narzędziami obsługi Klienta
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, preferowane w branży produktów konsumenckich
- Umiejętność pracy z systemami informatycznymi i pakietem MS Office
- Empatia, cierpliwość i pozytywne podejście do rozmów z Klientem
- Zdolność pracy w zespole i nastawienie na współpracę
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę benefitów MyBenefit i ubezpieczenie na życie
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic (Global Office Park)
- Szkolenia językowe oraz możliwości rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole i bonusy za polecenia pracowników
